Dagens plan

Ska strax bege mig till min mamma och syster där det ska ätas god mat och tjöta! Hoppas på att de vill ta en promenix i skogen med hunden men tvekar på det då jag inte tror att de är så sugna.

Senare idag blir det att städa rummet mitt som jag hållt på att säta i flera dagar nu känns det som... Händer inte mycket. Haha!

Senare ikväll blir det att plugga, inte pluggat på flera dagar! Shame on me....:(


Gårdagen var trevlig. Blev att följa med Ines och Aleksandra till deras vän och vara med på förfesten. SKulle ju inte ut eller dricka men det var trevligt att komma iväg och inte bara sitta hemma. Skönaste är när man ser att alla blir fulla och lyckliga och man vet att man kommer gå hem till sin säng och vakna pigg som en lärka! haha.


Kommentarer
Postat av: ines

vad rolig du är då :P jag vaknade faktiskt också pigg som en lärka hihi :P

2012-05-10 @ 13:20:33
URL: http://inesavdagic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0