Det flyter på!

YES! Har jobb hela veckan. Så jävla gott att det klirrar lite i kassan. Har b.la köpt oss kuddfodral i leopard, såklart, för att jag tycker att man inte får glömma att unna sig när man sliter. Och jag har faktiskt skärpt mig. Nu ska det vara sluta på "skit-shopping". Alltså, det ska vara något jag faktiskt behöve och kommer att använda. Ett undantag är leopard saker, för det kan man inte få för mycket av. Allt från sockar till kuddfodral. Det liksom slutar räknas med när det är leopard för det är livsnödvändigt.
 
Klickat till mig två par jeans och sjyssta dödskalle leggings och lite annat gott med. Unna unna. Men det får ju såklart räcka för denna månad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0