Fånga dagen -starta off me en bra låt

Har jobbat natten två dagar i sträck och imorgon börjar jag 7. Det innebär att jag illa tvungen är att inte sova till 16isch som man brukar när man kommer hem från jobbet 7 på morgonen. Men icke, om jag ska sova inatt måste jag hålla mig vaken nu. Har i princip bara jobbat och jobbat känns det som och det stämmer. Skönt är det iaf att ha något att gå till sådär emellanåt. Den 31/1 så ska jag få min medicin delegering också. Åh så jag längtat! Man kan göra så så mycket mer när man har den. :) Imorgon blir det även en sväng till hyresvärden så man kan lämna viktiga papper och skriva på kontraktet samt kolla när lägenheten skall besiktas och lämna önskemål! En sak är säker, detta året ska bli fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0