Kanske är jag tillbaka?

Ja nu har jag liksom inget att göra så då fick jag bloggen i huvudet och tänka WHY NOT?
Har ju liksom börjat skaffa mig ett liv så kanske får lite mer saker att skriva om?
Hur som så har jag gått klart skolan, gjorde detta 21/12-12. Så nu kan jag lägga till "undersköterska" på titel listan.
Har även fixat så jag kan hoppa in och jobba timmar lite överallt och det känns nice också. Särskilt jobbet inom psykiatrin!
 
Imorgon är gåbredvid-dag nummer 2 och det känns gott. Längtar tills man liksom fått grepp om allt och det verkligen flyter på. I början känner man sig otillräcklig på någon vis. Man kan liksom inte göra allt alla andra gör och man vet liksom inte vad som gäller när och hur och allt, MEN, det kommer med tiden. :)
 
En nyhet som jag är mest peppad över är att jag och mannen fått oss en LÄGENHET. Inlfyttning i april. Ska bli så nice att bli sambos under eget tak och leva efter egna regler! Lite läskigt men väldigt väldigt spännande!

Me, läcker som alltid!
I
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0